Jaarverslag 2016
1 mei 2017

Jaarverslag 2016

Ook in 2016 is VORM erin geslaagd de orderportefeuille te vergroten met spraakmakende projecten en wederom betere prestaties te laten zien. De in 2015 voorspelde winst hebben we ruimschoots weten te bereiken. Met trots presenteren wij u dan ook de samenvatting van het jaarverslag 2016, waarin we de belangrijkste ontwikkelingen aan bod laten komen.

De successen zijn het resultaat van de samenwerking tussen andere sterke en innovatieve partijen en onze betrokken medewerkers. Samen kunnen we dichter op de ontwikkelingen van de huidige markt zitten en de klantwensen nog beter realiseren. Een speciale dank aan iedereen die een bijdrage heeft geleverd aan de groei van VORM in 2016.

Kijkend naar de toekomst zijn we ons er zeker van bewust dat de markt blijft veranderen. De klant vraagt steeds meer van ons. Hierin blijven we ons verbeteren, waarbij onze passie voor bouwen en ontwikkelen de drijvende kracht is met een scherp oog voor innovatie en duurzaamheid.

We hopen dat u ons jaarverslag met interesse leest. Het is onze wens om samen met u te blijven werken aan het vorm geven van Nederland met woningen en gebouwen die van betekenis zijn voor mensen. Door de groei die wij het afgelopen jaar hebben doorgemaakt, kijken wij met vertrouwen vooruit.

Klik hier voor het jaarverslag

We ontmoeten u graag op de PROVADA 2017
Ook dit jaar zijn wij weer van de partij op de PROVADA. Het hoofdthema ‘connecting the future’ kunt u op onze stand op verschillende manieren terugvinden. PROVADA vindt dit jaar plaats van 30 mei tot en met 1 juni in de RAI Amsterdam. Interessante themapleinen, boeiende lezingen, volop netwerkmogelijkheden met de focus op trends en innovaties allemaal in het teken van vastgoed!

Tot ziens bij VORM!