Jaarverslag 2017
4 juni 2018

Jaarverslag 2017

Gekkenwerk’ staat er boven de samenvatting van het jaarverslag 2017. Anno 2017 is ontwikkelen en bouwen gekkenwerk geworden. De schaarste als gevolg van de in 2008 dramatisch ingestorte markt en de huidige fors toegenomen behoefte van consumenten om een nieuwe stap te maken in hun woonwens hebben de markt volledig uit balans gebracht.

Maar ondanks de gekte van de markt heeft VORM het conform verwachting goed gedaan. Zeg maar gerust een stuk beter dan gemiddeld in de markt. Met trots presenteren wij dan ook de samenvatting van het jaarverslag 2017, waarin we de belangrijkste ontwikkelingen aan bod laten komen.

De successen zijn het resultaat van de samenwerking tussen andere sterke en innovatieve partijen en onze betrokken medewerkers. Want juist in deze markt is samenwerking zo belangrijk. Om elkaar te versterken, energie te geven; daarin ligt de kracht. Daarnaast willen wij onszelf blijven verbeteren, juist in deze tijden van gekte. Een speciale dank aan iedereen die een bijdrage heeft geleverd!

We hopen dat u het jaarverslag met interesse leest. Het is onze wens om samen met u de bouwsector nieuwe energie in te blazen door te doen waar anderen over denken. Door de groei die wij het afgelopen jaar hebben doorgemaakt, kijken wij met vertrouwen vooruit.

Lees hier ons jaarverslag 2017