Nieuw Amsterdams Wonen

Spoedgeval melden

Wil je een spoedgeval melden? Dan kun je tijdens kantooruren contact opnemen met de afdeling Garantie via garantie@vorm.nl, of bel met VORM via telefoonnummer 010 - 642 1300. Let op, deze meldingen worden enkel tijdens kantooruren opgepakt

Voor calamiteiten buiten kantooruren adviseren wij rechtstreeks contact op te nemen met de betreffende onderaannemer/installateur (deze hebben veelal wel een 24/7 dienst). Hiervoor verwijzen wij je naar de oplevermap. Deze is ook te vinden in het woondossier van homeDNA.

Reparatieformulier

Heeft u een woningdossier bij homeDNA?



Reparatieverzoeken gemeld via het woningdossier kunnen beter en sneller in behandeling worden genomen.
Ga naar woningdossier.vorm.nl en log in.
Wachtwoord vergeten? Vraag een nieuw wachtwoord aan op het inlogscherm.

Klantgegevens

Gegevens reparatieverzoek

Afspraak mogelijkheden

Wij komen graag bij u langs voor het reparatieverzoek wanneer u dit het beste uitkomt. Geef uw voorkeur aan. Meerdere opties zijn mogelijk.

maandag
dinsdag
woensdag
donderdag
vrijdag

Garantievoorwaarden


Dit formulier is voor één reparatieverzoek. Na indienen wordt een woningdossier voor u aangemaakt.
U ontvangt zo spoedig mogelijk inloggegevens op het door u opgegeven e-mailadres.
Met het woningdossier kunt u uw reparatieverzoek volgen en nieuwe reparatieverzoeken indienen.
Deze worden beter en sneller in behandeling genomen dan via dit online reparatieformulier.