Nieuw Amsterdams Wonen

Service

Wij hopen dat je je thuis voelt in jouw VORMhuis. VORM voert al haar projecten met de grootste zorg uit. Soms kan er zich toch onverhoopt een probleem voordoen. Dan kun je terecht bij de afdeling Garantie van VORM.

Storing of ander probleem melden

Wanneer je een melding wilt doen van een storing of ander probleem kan dat via jouw woningdossier in homeDNA. Klik op de link om je melding aan ons door te geven; je ontvangt direct na het insturen een bevestiging in je e-mail. Vervolgens zetten wij bij VORM alles in gang om jou op correcte wijze van dienst te kunnen zijn.

Geen woningdossier in HomeDNA?

Heb je geen toegang tot HomeDNA en wil je wel een spoedgeval melden? Dan kun je tijdens kantooruren contact opnemen met de afdeling garantie via onderstaand formulier (of via garantie@vorm.nl, of telefoonnummer 078-6421300). Na de melding nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op. Let op, meldingen via e-mail of onderstaand formulier worden enkel tijdens kantooruren opgepakt. 

Of benader de desbetreffende onderaannemer/installateur (deze hebben veelal wel een 24/7 dienst); hiervoor verwijzen wij je naar de oplevermap. 
 

Serviceformulier

Onderstaand serviceformulier is NIET bestemd voor dringende meldingen en spoedgevallen. De meldingen via dit formulier worden enkel tijdens kantooruren opgepakt. 

Velden gemarkeerd met een * zijn verplichte velden.